mentoring image

Strategie prowadzenia efektywnych rozmów biznesowych i przesłuchań

Komunikacja jest nie tylko podstawowym narzędziem, ale i sztuką, która towarzyszy nam w każdym aspekcie życia. Niezależnie od tego, czy jesteśmy świadomi tego procesu, czy nie, nasze działania, gesty, a nawet milczenie mogą przekazywać bogate spektrum informacji. W świecie biznesu, gdzie konkurencja jest zacięta, a stawka wysoka, umiejętność efektywnego komunikowania się staje się kluczowa. To właśnie efektywna wymiana informacji może decydować o sukcesie lub porażce przedsięwzięcia. Zrozumienie i opanowanie technik przesłuchań oraz strategii prowadzenia rozmów biznesowych to nieocenione umiejętności, które pozwalają nie tylko na skuteczne pozyskiwanie informacji, ale również na budowanie trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Szkolenie z zakresu komunikacji werbalnej w biznesie oferuje nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim praktyczne narzędzia, które pozwalają na świadome zarządzanie informacją, zarówno tą, którą przekazujemy, jak i odbieramy.

Warto pamiętać, że komunikacja werbalna to tylko część składowa procesu komunikacyjnego. Równie ważna jest umiejętność czytania języka ciała, interpretacji tonu głosu oraz analizy kontekstu, w którym odbywa się wymiana informacji. Wszystkie te elementy, połączone z solidnymi podstawami komunikacji werbalnej, tworzą kompleksowy system, który może znacząco zwiększyć efektywność działań w każdej sferze biznesowej.

Celem kursu jest nauka i trening prowadzenia efektywnych rozmów biznesowych; a także wyposażenie w umiejętności pozyskiwania i zarządzania informacjami przekazanymi przez rozmówcę.

  • przedsiębiorców
  • kadry kierowniczej
  • negocjatorów
  • prawników
  • dziennikarzy
  • funkcjonariuszy policji chcących ugruntować swoją wiedzę w tym obszarze
  • pracowników działów sprzedaży
  • pracowników działu marketingu
  • pracowników działu HR
  • osób odpowiedzialnych za prowadzenie spotkań i rozmów biznesowych
  • Nabędziesz zdolność do przewidywania i rozpoznawania pułapek komunikacyjnych.
  • Udoskonalisz swoje umiejętności komunikacyjne, zarówno werbalne, jak i niewerbalne, co zwiększy twoją skuteczność i efektywność prowadzonych rozmów
  • Nauczysz się budować komunikacyjną postawę opartą o asertywną pewność siebie i umiejętności skutecznego przekonywania, co pozwoli na bardziej efektywne osiąganie celów w trakcie prowadzenia rozmów biznesowych.
  1. Proces komunikacji w ujęciu psychologicznym czyli jak efektywnie wykorzystywać pułapki myślowe podczas prowadzenie rozmów biznesowych
  2. Perswazyjne mechanizmy komunikacyjne
  3. Czynniki wpływające na efektywność przekonywania rozmówcy
  4. Techniki i taktyki prowadzenia przesłuchań
  5. Psychologiczne oddziaływanie słów
  6. Efektywne zarządzanie przestrzenią komunikacyjną
  • offer icon Online
  • offer icon Stacjonarna
  • offer icon Certyfikat ukończenia kursu
offer contact image

Skontaktuj się ze mną i zapisz na szkolenie

    Referencje

    references icon