mentoring image

Kształtowanie percepcji odbiorcy

Perswazja, rozumiana jako umiejętność skutecznego wpływania na innych, jest niezwykle cenna w wielu aspektach życia zawodowego i prywatnego. W dobie informacyjnego przesytu, zdolność do przekonywania, a także obrony przed manipulacją staje się kluczowa. Uczestnicy kursu nauczą się przede wszystkim praktycznego zastosowania różnorodnych technik, które pomagają nie tylko w przekonywaniu innych do swoich racji, ale również w ochronie przed niechcianą psychomanipulacją.

Kurs ukazuję jak budować argumentację, rozwijać empatię i zrozumienie dla stanowiska rozmówcy, oraz jak wykorzystywać język ciała i inne narzędzia niewerbalne do wzmocnienia swojego przekazu. Ponadto, zdobyta wiedza i umiejętności mogą służyć jako ochrona przed nieetycznymi praktykami wpływania na decyzje i zachowania, co jest nieocenione w świecie, codziennego bombardowania próbami wywierania wpływu.

Celem kursu jest zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się narzędziami perswazji oraz przeciwdziałania psychomanipulacji.

  • managerów
  • liderów zespołów
  • pracowników obsługi klienta
  • pracowników działów handlowych
  • pracowników działu marketingu i PR
  • prawników
  • adwokatów
  • mediatorów
  • negocjatorów
  • wykładowców
  • nauczycieli
  • oraz wszystkich, którzy w życiu zawodowym jak i prywatnym chcą poprawić swoją efektywność w zakresie skutecznego wywierania wpływu na innych
  • Nauczysz się w praktyce posługiwać narzędziami wywierania wpływu
  • Dowiesz się, jak rozpoznać i bronić się przed manipulacją
  • Zwiększysz swoją świadomość i skuteczność w relacjach z innymi
  1. Manipulacja a założenia i prawa perswazji - różnice w celowości wykorzystania i oddziaływania na rozmówce
  2. Reguły wywierania wpływu społecznego, czyli czym i dlaczego kierujemy się w swoich podejmowanych decyzjach
  3. Dostrojenie i dopasowanie do rozmówcy - znaczenie zdolności obserwacji i pozyskiwania informacji o rozmówcy na siłę oddziaływania perswazyjnego
  4. Wpływ samooceny i mechanizmów emocjonalnych na proces perswazji
  5. Rola podobieństwa i łatwości poznawczej w mechanizmach wywierania wpływu
  6. Techniki perswazyjne – ćwiczenia praktyczne
  • offer icon Online
  • offer icon Stacjonarnie
  • offer icon Certyfikat ukończenia kursu
offer contact image

Skontaktuj się ze mną i zapisz na szkolenie

    Referencje

    references icon